• Zabawa z robotem

            Zabawa z robotem 1c Tego dnia była super zabawa. Dzieci złożyły planszę. Zapoznały się z instrukcją obsługi robota i zaczęła się zabawa . Dzieci musiały zaprogramować drogę robota utrwalając pojęcia: w prawo, w lewo, w przód , w tył, itp.. Większość dzieci poprawnie wykonało zadanie ,a na pewno wszystkie dobrze się bawiły.

          • Motyle na łące

            Motyle na łące 1c Dzieci opowiadały historyjkę obrazkową o motylku. Potem obejrzały motyla, jego budowę w programie Corinth 3D. Następnie dzieci wykorzystały modele motyli wydrukowane w drukarce 3D. Odrysowywały kształty i wycinały z kolorowego papieru. Potem naklejały na zieloną kartkę. Powstała piękna dekoracja klasy i dzieci dużo przy tym się nauczyły. Na zakończenie oglądały inne owady, które można spotkać na łące.

          • Zabawy z długopisem 3D

            Zabawy z długopisem 3D klasy 1c Uczniowie zapoznali się na lekcji z długopisem 3D. Zaprojektowali obrazki i uczyli się używać długopisu. Pomysły były ciekawe i twórcze, dzieci zafascynowane. Już nie mogą się doczekać kolejnej lekcji z długopisem.

          • Patyczki konstrukcyjne

            Patyczki konstrukcyjne 1c Uczniowie klasy 1c na lekcji wykorzystali patyczki konstrukcyjne, z których budowali figury geometryczne. W ten sposób utrwalili poznane pojęcia. Potem wymyślali własne geometryczne kompozycje. Bawili się przy tym bardzo dobrze i prześcigali się w pomysłach .

          • Diagramy

            Informację z diagramów kołowych i słupkowych uczniowie klasy 7b już potrafią odczytywać. A gdyby tak samemu stworzyć własny diagram. Podczas zajęć uczniowie samodzielnie zbierali informację o swoim zespole klasowym. Następnie przedstawiali je w postaci diagramów. Uczniowie wykonali wiele ciekawych diagramów. Podczas zajęć wykorzystano materiały zakupione w ramach projektu Laboratoria Przyszłości.

          • Gry historyczne

            13 czerwca uczniowie z klasy 8b mieli przyjemność uczestniczyć w Lekcji Nauka poprzez zabawę. Gry historyczne. Lekcja odbyła się w ramach projektu Laboratoria Przyszłości Młodzież do dyspozycji miała kostkę trójwymiarową kostkę do gry z wydrukowanymi datami wydarzeń historycznych. Zadaniem uczniów było rzucić kostką odczytać wylosowaną datę i zapisać na tablicy co w danym roku miało miejsce. Zajęcia były doskonałą formą powtórzenia wiadomości z lekcji historii w toku nauki w szkole podstawowej.

          • Wycieczka do Londynu

            Klasa 5a wybrała się na wycieczkę do Londynu. Grupy otrzymały okulary, dzięki którym mogły obejrzeć popularne miejsca i zabytki Londynu. Po zapoznaniu się z materiałem każda grupa miała do napisania pocztówkę z Londynu.

          • Projektujmy okładkę oraz poznajemy budowę książki

            Klasy 5 uczestniczyły w ciekawej lekcji biblioteczno-informatycznej. Uczniowie korzystali z okularów VR, na których oglądali różne książki. Na zajęciach pani Basia-bibliotekarka omówiła budowę książki, pokazała różne rodzaje książek, omówiła elementy okładki, karty przedtytułowej, kartę tytułową. Następnie uczniowie samodzielnie zaprojektowali okładkę książki doskonaląc umiejętności formatowania tekstu, dodawania koloru strony, dodawania obramowania, wstawiania obrazów.

          • Drama na lekcji języka angielskiego z 4A

            Light! Camera! Action! Korzystamy z kamery zakupionej w ramach programu Laboratoria Przyszłości i nagrywamy dramę. Dlaczego drama? W dramie jesteśmy aktywni, zaangażowani i twórczy! Mówiąc o czynności dnia codziennego i o uczuciach, uczniowie próbują naśladować intonację, gesty i język ciała drugiej osoby z pary, działając jak lustro. Świetna możliwość na powtórzenie czasu Present Simple i słownictwa z tematów uczuć i czynności dnia codziennego w ciekawy sposób. Na kolejnej lekcji oczywiście obejrzymy ten filmik i zobaczymy jak sobie poradziliśmy.

          • Tajemnice wulkanów

            Erupcje wulkanów to jedne z najbardziej atrakcyjnych widokowo, najniebezpieczniejszych i najbardziej katastroficznych zjawisk na Ziemi. Uczniowie klas 4 wykorzystując modele 3D znajdujące się w programie Corinth3D obserwowali wulkan, zapoznali się z przekrojem stożka wulkanicznego oraz podstawowymi pojęciami dotyczącymi tematu. Po obejrzeniu modeli uczniowie poznawali narzędzia kształtów. Tworzyli własne stożki wulkaniczne wykorzystując krzywą, rysowanie odręczne, pola z objaśnieniami oraz zapoznali się z metodą grupowania elementów.

          • Znane i lubiane - konkurs

            W naszej szkole odbyła się kolejna edycja konkursu międzyszkolnego „Znane i lubiane”. W tym roku uczniowie klas I-III wykazali się znajomością lektury „Walenty i spółka” oraz tematyką zdrowego żywienia. Najlepsi otrzymali nagrody książkowe oraz wydrukowane na drukarce 3D sowy (symbol mądrości).

        •  

    • Biuletyn informacji publicznej
    • Librus Synergia
    • Godziny dzwonków

      Sobota 27.04.2024
    • Galeria zdjęć

        brak danych
    • Liczba wizyt

      liczba odwiedzin: 452574