• Rodzaje literackie

            Na lekcji języka polskiego uczniowie klasy 7b wykazali się znajomością cech charakterystycznych dla poszczególnych rodzajów literackich. Rozróżniali gatunki epiki, liryki i dramatu, przypisywali tekst do odpowiedniego rodzaju, wskazywali cechy gatunkowe utworów literackich. Do zajęć wykorzystano wydruki 3D.

          • Zabawy językiem polskim

            Zbliża się koniec roku szkolnego. To czas na powtórki i podsumowania. Podczas dzisiejszych zajęć języka polskiego klasa IV b pracowała w zespołach. Do przygotowania zadań wykorzystane zostały pomoce dydaktyczne wykonane na drukarce 3D. Dzieci rozpoznawały części mowy, rzucając kostką 3D, tworzyły krótkie historyjki z wykorzystaniem wylosowanych wyrazów i rozpoznawały emocje.

          • W tajemniczym ogrodzie

            Uczniowie klasy 5c po omówieniu powieści Frances Hodgson Burnett Tajemniczy ogród przystąpili do pacy w zespołach nad projektem Mój tajemniczy ogród. Każda grupa stworzyć miała makietę swojego wymarzonego ogrodu. Dzieci wykorzystały różne materiały, m.in. kolorowe papiery, bibułę, plastelinę, włóczkę, kamyki, szyszki... Niewątpliwą atrakcją była możliwość wydrukowania kwiatów, motyli i innych elementów ogrodu na drukarce 3D.

          • Gramatyka nie musi być nudna!

            Uczniowie klasy III c ćwiczyli tworzenie zdań pozytywnych i negatywnych w języku angielskim podczas zabawy z kostką edukacyjną. Na jednej kostce wypisane były zwierzęta a na drugiej ich pożywienie. Zadaniem uczniów było rzucenie kostką i ułożenie zdania pozytywnego lub negatywnego np. Giraffes eat grass./ Lions don’t eat leaves. Pisanie zdań okazało się świetną zabawa!

          • Mata do kodowania

            Uczniowie klasy II a wykorzystali matę do kodowania zakupioną w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” podczas lekcji języka angielskiego. Aby poznać nazwy środków transportu uczniowie musieli rozszyfrować kody. Uczniowie pracowali w dużym skupieniu i świetnie poradzili sobie z tym zadaniem. Wszystkim uczniom bardzo spodobał się taki sposób prezentacji nowego słownictwa.

          • Cudowna lampa Alladyna

            Cudowna lampa Alladyna Uczniowie klas 6 uczestniczyli w lekcji, na której powtarzaliśmy umiejętności redagowania zaproszenia. Na zajęcia zaprosiliśmy pania Basię - bibliotekarkę w naszej szkole, która zaprezentowała nam rodzaje książek. Mogliśmy obejrzeć jeden tytuł w kilku odsłonach. Lekcja zakończyła się samodzielną pracą uczniów, którzy mieli wykonać zaproszenie. Najciekawszym elementem zajęć było wykonanie przez uczniów obrazka lampy Alladyna z wykorzystaniem kształtów. Uczniowie wzorowali się modelem 3D wydrukowanym na naszej drukarce.

          • „Play and Say”

            W dniu 8 czerwca uczniowie klasy 4C grupa 1 na lekcji języka angielskiego grali w grę zatytułowaną „Play and Say” używając kostki z nazwami kolorów wykonanej techniką 3D. Uczniowie byli podzielenia na 3 grupy czteroosobowe. Każda grupa losowała przydzieloną nazwę koloru oraz kategorie poznanego wcześniej słownictwa.

          • Kostka 3D na języku angielskim

            W dniu 8 czerwca uczniowie klasy 4A grupa 1 na lekcji języka angielskiego używali kostki z nazwami jedzenia wykonanej techniką 3D grając w grę „Throw the dice and tell what do you usually put on (pizza, pasta, sandwich, hamburger)”. Uczniowie w 3 grupach mieli możliwość zdobycia punktów za napisanie wszystkich składników potrzebnych do wykonania danej potrawy w czasie 10 minut. Następnie rzucając kostką zmieniali nazwę potrawy i ponownie rozpoczynali rywalizacje.

          • "What were you doing yesterday..."

            W dniu 12 czerwca uczniowie klasy 7B na lekcji języka angielskiego zatytułowanej „What were you doing yesterday at (7:45 AM, 6:30 AM, 12:50 PM, 3:25 PM, 10:00 PM, 7:15 PM)”. Uczniowie w trzech grupach w ramach powtórzenia ćwiczyli czas Past Continuous używając zdań pytających oraz oznajmujących. W czasie lekcji uczniowie mieli okazje użyć godzinowej kostki do gry wykonanej techniką 3D. Za każde prawidłowo zadane pytanie oraz odpowiedź otrzymywali plusy za aktywność na lekcji.

          • Wstęp do programowania

            Klasa 3c na zajęciach z informatyki miała nietypowego gościa Robota(Laboratorium Przyszłości), który wprowadził uczniów w podstawy programowania. Zabawki edukacyjne zawierają podstawy programowania, wspierają również rozwój dzieci i młodzieży w nauce przedmiotów ścisłych. Rozwijają kompetencje przyszłości takie jak: kreatywność, logiczne myślenie, umiejętność rozwiązywania problemów czy współpracy w grupie.

        •  

    • Biuletyn informacji publicznej
    • Librus Synergia
    • Godziny dzwonków

      Niedziela 28.04.2024
    • Galeria zdjęć

        brak danych
    • Liczba wizyt

      liczba odwiedzin: 452689